کد خبر: 49367

آشوبی در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

جدایی بشار به این شکل یک علامت سوال بزرگ است/ یحیی مشکلی برای پر کردن جای رسن ندارد

با توجه به شرایطی که پرسپولیس در فوتبال ایران دارد، آنها مشکلی برای پر کردن جای خالی این بازیکن نخواهند داشت. البته این به این معنی نیست که پرسپولیس ضرر نکرده، بلکه می‌تواند با داشته‌هایش خودش را به نیم‌فصل برساند و در آن مقطع اقدام به ترمیم تیم کند.

به گزارش «فرهیختگان»، شنیدن صحبت کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال درخصوص جدایی یکی از ستاره‌های پرسپولیس خالی از لطف نیست. فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» از شرایطی که جدایی این بازیکن ایجاد می‌کند، گفت: «خبر جدایی قطعی بشار رسن از جمع سرخ‌ها اصلا خبر خوبی نیست و قطعا همه کارشناسان به این موضوع اعتقاد دارند که این بازیکن به‌خصوص در دو فصل گذشته یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش بوده و توانسته جایگاه ثابتی برای خودش در تیم دست و پا کند.»

او ادامه داد: «اینکه کادرفنی از زمان جدایی بازیکن خبر نداشته باشد موضوعی نیست که به‌راحتی از کنار آن عبور کنیم. آنها باید به مسائل حاکم بر تیم اشراف داشته باشند و تصمیمات لازم را اتخاذ کنند. آنها حق دارند برای بازیکنی که جدا می‌شود جایگزینی پیدا کنند و حتی گاهی دست به تغییر سیستم بزنند. اما با این اتفاق آنها از حق مسلم خود محروم شدند. جدایی بشار به این شکل یک علامت سوال بزرگ است!»

آشوبی در پایان خاطرنشان کرد: «با توجه به شرایطی که پرسپولیس در فوتبال ایران دارد، آنها مشکلی برای پر کردن جای خالی این بازیکن نخواهند داشت. البته این به این معنی نیست که پرسپولیس ضرر نکرده، بلکه می‌تواند با داشته‌هایش خودش را به نیم‌فصل برساند و در آن مقطع اقدام به ترمیم تیم کند. این تیم در لیگ برتر صاحب شخصیت خاصی شده و می‌تواند با این بحران‌ها مقابله کند.»

 
 

مرتبط ها